crm dla małej firmy

Jaki CRM dla małej firmy będzie najlepszy?

Bez względu na to, czy zarządzasz dużym zespołem, a Twoja firma jest przedsiębiorstwem z wieloma klientami, prowadzisz małą firmę lub jednoosobową działalność gospodarczą, program CRM pozwoli Ci zdecydowanie poprawić wydajność Twoich działań. Z jakimi korzyściami wiąże się korzystanie z systemu CRM i jakie oprogramowanie wybrać? Podpowiadamy w tym artykule!

CRM (ang. Customer Relationship Management) to system, który pozwoli Ci zarządzać relacjami z klientem oraz zbudować bazę danych o swoich klientach, ich decyzjach i preferencjach zakupowych. Dzięki temu stworzysz w jednym miejscu kompleksowe informacji przydatnych  w procesie sprzedaży. 

 

Program CRM dla małej firmy

Właściciele małych firm niejednokrotnie odrzucają pomysł wdrożenia systemu CRM w swojej firmie z uwagi na „niepotrzebny wydatek”. Oprogramowanie to faktycznie jest dodatkowym kosztem dla przedsiębiorstwa, jednak zalety (w tym finansowe) wynikające z wprowadzenia tego systemu są niezaprzeczalne!

Jakie zalety niesie ze sobą system CRM?
1. Możliwość tworzenia baz danych
2. Planowanie działań całego zespołu
3. Analiza wyników i tworzenie raportów
4. Wyższa jakość  obsługi klienta i lepsza organizacja 

Chcę wiedzieć więcej

 

Jaki CRM dla małej firmy?

Systemy CRM oferują bardzo wiele funkcjonalności, które sprawdzą się w różnych branżach i spełnią oczekiwania praktycznie każdego przedsiębiorcy. Przy wyborze oprogramowania warto kierować się jego funkcjonalnością i możliwością dostosowania go do swoich potrzeb. Dlaczego jest to tak ważne? Zwłaszcza w małych firmach System CRM zapewnia wiele możliwości, które mogą okazać się niepotrzebne w przypadku małych firm.

Aby ułatwić korzystanie z panelu użytkownika, warto wybierać wyłącznie funkcjonalności niezbędne w konkretnej działalności. Dlatego też na rynku pojawiają się systemy CRM przeznaczone specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. 

 

Comarch Optima – system CRM dla małej firmy

Jako Śląska Grupa Informatyczna współpracujemy z wieloma firmami w zakresie wdrażania i obsługi systemu CRM. Wśród nich pojawia się  między innymi z  Comarch oferujący  dwa rozwiązania CRM – Comarch ERP Optima i ERP XL. Jaki CRM dla małej firmy sprawdzi się najlepiej? W przypadku oprogramowania oferowanego przez firmę Comarch najlepszym wyborem dla małych firm będzie system Comarch Optima umożliwiający zoptymalizowanie procesów w zespole.

Sprawdź również inne artykuły, które pomogą Ci wybrać najlepsze systemy dla swojej firmy:

 

Zastosowanie CRM dla małych firm

System CRM dla małej firmy to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować pracę całego zespołu,  a także stworzyć funkcjonalną i przejrzystą bazę danych. Dzięki temu kontakty z potencjalnymi klientami będą jeszcze prostsze i z pewnością bardziej owocne. CRM dla małej firmy to także usprawnienie analityki – oprogramowanie daje możliwość tworzenia raportów sprzedaży, z pracy całej firmy czy poszczególnych działów. Dodatkowo   umożliwia  lepsze zaplanowanie  pracy , dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas oraz pieniądze. 

Czy program CRM dla małej firmy ma sens?

Oczywiście! CRM dla małej firmy to narzędzie, które pozwoli Ci lepiej zaplanować pracę i zarządzać danymi. Nie da się stworzyć dobrze prosperującej firmy, nie utrzymując kontaktów z klientem. System CRM dla małej firmy zdecydowanie ułatwia realizację tego zadania, pozwalając na tworzenie spersonalizowanych ofert na podstawie  informacji zebranych w bazie danych. 

CRM dla małej firmy to również platforma do zarządzania pracą zespołu  . W jednym miejscu możesz  wygenerować raport z jego działań, ocenić produktywność i zaplanować kolejne kroki. Program CRM dla małej firmy jest doskonałym narzędziem, które sprawdza się zarówno w dużych przedsiębiorstwach, jak i w małych firmach.

 

Chcesz skorzystać z naszej oferty? Zapraszamy do kontaktu!

Bezpieczeństwo IT